جاذبه های گردشگری مالزی
نوشته شده توسط : ادمین

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی
این معبد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تور مالزی می باشد. در معبد« آرولمیگو سری را جاکالیامان» تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می زند اما وقتی چشم به این نورها عادت می کند تازه آن هنگام انسان متوجه زیبایی و هنری که درایجاد معبد به کار رفته می شود.تور مالزی پاییز 94ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت. این بنای تاریخی در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی واقع شده است. که یکی از معبدهای قدیمی جوهور به شمار می رود.

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا در سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت. او تصمیم گرفت این معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی هایی که برای عبادت به آنجا می آیند لذت ببرند. اگرچه کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به اتمام رساند و سال 1996 درهای معبد به روی همگان باز شد.مدتی گذشت تا زمانی که راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده ترین و جذاب ترین  شکل ممکن تزئین کند. او در طی این سفر معبدی را دید که از دور می درخشد و وقتی به معبد نزدیک شد متوجه شد که سردر آن را با شیشه تزئین کرده اند، آن زمان بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.تور مالزی پاییز 94از این رو این معبد تبدیل به یک معبد شیشه ای شد که 90 درصد آن از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ ساخته شده است.در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است.

 

 


جزیره ماموتیک مالزی

 

جزیره ماموتیک مالزی

 

این جزیره دارای مساحت شصت و یک هزار متر مربع است و کوچکترین جزیره به شمار می آید.و یکی از معروفترین مکانها برای شنا و غواصی است و صخره های مرجانی در این سواحل بسیار دیدنی است.این جزیره دارای اقامتگاه رنجر ها ،یک اسکله و سه مهمان سرا است.توتیای دریایی که همان خارپشت دریایی اسن نوعی جانور آبزی خاردار است که به تعداد زیادی در کنار صخره ها یافت می شود.تور مالزی پاییز 94


مسجد نگارامالزی

مسجد نگارا مالزی

این مسجد بزرگ که مسجد ملی مالزی است و یکی از مهمترین مساجد مسلمانان کوالالامپور مالزیبه شمار می آید.مسجد نگارا در سال 1965 افتتاح شد و به سبک مسجد مکه طراحی شده است مسجد نگارا مالزیبا ظرفیت پنج هزار نفر است که در بین سیزده هکتار باغ قرار گرفته است.افراد غیر مسلمان در زمانهای غیر از نماز میتوانند به مسجد بیایند.پوشش مناسب برای وارد شدن به مسجد الزامی است.آرامگاه افراد مشهور مالزیدر نزدیک این مسجد است.

 





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: